БЕНЗИНОВИЙ МОТОБЛОК КЕНТАВР МБ 40-2 (КОЛЕСА 4.00-8"; РЕМІННИЙ ПРИВІД)
Мотоблок Кентавр МБ 40-2 призначений для обробки садових ділянок до 50 соток. Бензиновий двигун ДБ170 з потужністю 7 к.с. є аналогом японського двигуна Honda GX210.
Об'єм двигуна становить 208 см3. Хромована гільза циліндра та виносний повітряний фільтр з масляною ванною значно збільшив моторесурс МБ 40-2.
Верхнє розташування клапанів дозволило знизити споживання палива на 20% та олії на 50%.
ПЕРЕВАГИ БЕНЗИНОВОГО МОТОБЛОКУ КЕНТАВР МБ 40-2:
Головна перевага мотоблоку Кентавр МБ 40-2 - чавунний шестерний редуктор, 3-х струмковий шків з двома ременями дозволяє встановлювати додаткове активне обладнання, наприклад, роторну косарку. Для цього на рамі попереду передбачено спеціальне кріплення під косарку.
У комплекті з мотоблоком Кентавр МБ 40-2 поставляється розбірна фреза, яка складається з 6 частин (2+1), завдяки такому рішенню існує можливість вибрати ширину культивації (450/860 мм).
Три передачі 2 вперед і 1 назад, значно підвищують якість території, що обробляється. Завдяки приводним колесам 4.00-8 значно знижується навантаження на руки оператора під час транспортування до місця експлуатації.
На відміну від аналогічних моделей мотоблоків Zubr GN-4 та Weima WM900, Кентавр 40-2 має шестигранні півосі, а не круглі.
До аналогів мотоблоку Кентавр 40-2 також можна віднести Sadko M900 і Булат БТ900.
ОСОБЛИВОСТІ БЕНЗИНОВОГО МОТОБЛОКУ КЕНТАВР МБ 40-2:
- два приводні ремені для підключення додаткового активного навісного обладнання;
- Редуктор із чавуну легко розбирається для проведення обслуговування;
- спеціальне кріплення для підключення роторної косарки;
- виносний повітряний фільтр масляного типу захистить двигун від попадання пилу;
- Можливість регулювання керма по висоті та розвороту на 180°;
- спеціальна кнопка на кермі заглушить двигун в екстреній ситуації;
- всі ручки керування виконані з міцного металу;
- місткий паливний бак на 3,6 л;
- Витрата палива всього 395 г/кВт*година.