ДВИГУН БЕНЗИНОВИЙ WEIMA WM177F-S (ШПОНКА, 25 ММ)
Бензиновий двигун Weima WM177F-S - це чотиритактний одноциліндровий мотор з верхньоклапанною головкою (OVH). Подібне розташування дозволяє значно економити паливо та масло.
Ще таке розташування клапанів допомагає в ремонті двигуна, так як до основних вузлів і клапанів дістатися нескладно.
ОСОБЛИВОСТІ БЕНЗИНОВОГО ДВИГУНА WEIMA WM177F-S:
- Гільза циліндра із чавуну.
Всі знають, що застосування такого матеріалу або сплавів на його основі в рази збільшує термін експлуатації та витривалість.
- Високоефективна система подачі палива в циліндр допомогла досягти відмінного показника споживання палива.
За годину роботи двигун з'їдає 374 г/кВт. При цьому його потужність дорівнює 9 л. з об'єму 270 см3. Наявність двох горловин для заливки олії допоможе легко міняти масло або доливати його в найзручніших умовах.
- Пуск двигуна Weima WM177F-S ручний.
- Система видалення надлишкового тепла з повітряного корпусу.
- При розробках інженери врахували, щоб двигун міг працювати на нерівних ділянках землі (це стосується мотоблоків і міні-тракторів).
Нахил циліндра виконаний так, що Weima WM177F-S працює навіть коли мотоблок нахилений на 35 градусів.
Латинська буква «S» у найменуванні товару показує, що двигун має вал шпонкового типу.
У систему змащення встановлено датчик рівня масла. Цей маленький помічник захищає двигун від сухого старту та перевантаження в момент критичного падіння рівня олії.
Якщо масла недостатньо в картері, то запуск не відбудеться, якщо воно закінчується під час роботи, датчик перерве подачу електрики на свічку запалювання і мотор сам зупиниться.
Так як бензиновий двигун Weima WM177F-S є ліцензованою копією моторів Honda, всі японські розробки перейшли сюди і робить його роботу надійною і ефективною.