БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН WEIMA WM188F-S_CL (З ЗНИЖУЮЧИМ РЕДУКТОРОМ, 1800 ОБЕРТІВ У ХВИЛИНУ, З ЦЕНТРОБІЖНИМ ЗЧІПЛЕННЯМ.. ВАЛ - ПІД ШПОНКУ (22 ММ))
Диаметр выходящего вала (с двигателя) - 25 мм
Диаметр выходящего вала (с редуктора) - 22 мм
Двигун бензиновий Weima WM188F-S (CL) схожий за своєю конструкцією на Honda GX-390, проте, на відміну від японського мотора, має деякі переваги.
Наприклад, об'єм циліндра збільшений до 390 куб.см, можна відзначити нижчу вартість та збільшену потужність (максимальна – 13 л.с.).
При цьому витрати бензину залишаються на гранично низькому рівні (375 г/кВт год).
Ця модель оптимізована до роботи у складніших умовах, встановлюється на мотоблоки, іншу техніку. Двигун затребуваний за рахунок своїх технічних характеристик.
Компактними розмірами двигун Weima WM188F-S (CL) зобов'язаний верхньому розташуванню клапанів.
ОСОБЛИВОСТІ БЕНЗИНОВОГО ДВИГУНА З ЗНИЖУЮЧИМ РЕДУКТОРОМ WEIMA WM188F-S (CL):
- ефективна система повітряного охолодження унеможливлює перегрів двигуна Weima WM188F-S (CL), навіть при високих зовнішніх температурах або при інтенсивній експлуатації механізму;
- Об'єму паливного бака (6,5 л) цілком достатньо для експлуатації мотора тривалий період часу без перерви;
- Автоматичний регулятор оборотів збільшує або зменшує їх кількість, залежно від випробуваного навантаження при виконанні певних робіт. Це також збільшує ресурс механізму та захищає деталі від передчасного виходу з ладу;
- є дискретний датчик рівня масла, який перериває роботу мотора при критично низькій його кількості або за занадто великих нахил. Щоб продовжити роботу, потрібно долити олію по заливну горловину.
Запуск двигуна Weima WM188F-S (CL) здійснюється вручну, для цього потрібно від оператора мінімум зусиль та часу.