LIFAN GS212E ДВИГУН БЕНЗИНОВИЙ (13 Л.С., ШПОНКА, ВАЛ 20 ММ, ЕЛ.СТАРТЕР)
Особливістю бензинового двигуна Lifan GS212E є висока частота обертання коленвала до 6000 об/хв., що робить цю модель ідеальним кандидатом для встановлення на швидкісні карти або інші легкі високошвидкісні малолітражні транспортні засоби або пристрої.
Робочий об'єм двигуна 212 куб, рахунок використання поршня діаметром 70 мм.
Двигун обладнаний бензобаком об'ємом 3,6 л.
Головка двигуна зі збільшеним впускним каналом, що дозволяє встановлювати карбюратори мотоциклетного типу без будь-яких перехідників.
Конструктивною особливістю є наявність системи примусового мастила - масляний насос із повноцінним масляним фільтром.
У бензиновий двигун Lifan GS212E вже змонтовано всю проводку з котушкою, комутатор, генераторна котушка (освітлення) 7А та 84ВТ.
Діаметр вихідного валу 20 мм під шпонку та довжина 49 мм.
Двигун обладнаний електричним та ручним стартером.
ТЕХНІЧНА ДОДАТКОВА ДОВІДКА ПІДГОТОВКИ ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ БЕНЗИНОВОГО ДВИГУНА LIFAN GS212E:
Крок 1. Основний роз'єм підключаємо до АКБ (відповідна частина основного роз'єму в комплектацію не входить), запобіжник штатно вже встановлений у ланцюг, червоний плюс, зелений мінус, дані дроту служать для живлення замку запалювання, реле напруги, комутатора, котушки запалення ланцюга, яка відповідає за роботу двигуна.
Крок 2. Також до клеми реле стартера необхідно додатково прикрутити плюсовий провід з перетином дроту чотири квадрати (у комплектність плюсовий провід не входить) і після виконаних дій необхідно приєднати до акумулятора на плюсову клему.
Крок 3. Від мінусової клеми АКБ додатково підключити провід до корпусу двигуна (місце кріплення позначено відповідною наклейкою). Товщина дроту з перетином мінімум чотири квадрати.