0(800)442-015
Дзвони безкоштовно!
Працюємо без вихідних

125CC ТАТА (153F) двигун бензиновий на мопеди (дельта/альфа/актив, механіка, ел.стартер, без карбюратора (тип 2)

КРАЩА ЦІНА!

До кінця акції залишилось:

Виробник: ТАТА
Модель: 33196
В наявності
Артикул: 544545

  • 10 243 грн.9 957 грн.


Короткі характеристики
Встановлюється на мопеди
Кількість передач 4
Коробка передач ножне перемикання
Максимальна потужність, кВт 6.3
Всі характеристики


125CC ТАТА (153F) ДВИГУН БЕНЗИНОВИЙ НА МОПЕДИ (ДЕЛЬТА/АЛЬФА/АКТИВ, МЕХАНІКА, ЕЛ.СТАРТЕР, БЕЗ КАРБЮРАТОРА (ТИП 2)

Двигун бензиновий 125CC ТАТА, механіка, електростартер без карбюратора (тип 2) - потужний, надійний одноциліндровий чотиритактний силовий агрегат. Є ідеальним рішенням для китайських мопедів Дельта/Альфа/Актив.

ПЕРЕВАГИ ДВИГУНА БЕНЗИНОВОГО 125CC ТАТА (153F):

- Електростартер на додаток до ножного кікстартера дозволяє запускати двигун без застосування фізичної сили. Це особливо важливо в холодну погоду, коли старт може бути утруднений через погане випаровування палива.

- Повітряна система охолодження за рахунок потоків повітря, що набігають, відрізняється простотою і ефективністю для даного класу двигунів. Відсутність додаткових елементів не потребує обслуговування та контролю.

- Оснащений механічною чотириступінчастою коробкою передач, двигун забезпечує плавне і точне перемикання трансмісії. Правильно підібрані передавальні коефіцієнти дозволяють найповніше використовувати потенціал двигуна. Це робить керування транспортним засобом, легким та комфортним.

- Паливна система на базі карбюратора відрізняється простотою та надійністю. Висока ремонтопридатність та можливість точного налаштування робить даний мотор простим в обслуговуванні.

- Для ремонту не потрібні складні інструменти та складні електронні стенди.

- Система запалювання CDI забезпечує надійний підпал паливної суміші незалежно від кількості обертів двигуна. Безконтактна система відрізняється високою надійністю та низьким рівнем перешкод.

- Працюючи на поширеному виді бензину, двигун забезпечує економічну витрату палива. Це дозволяє скоротити експлуатаційні витрати та робить його застосування більш вигідним порівняно з аналогами.

- Універсальність кріплення дозволяє використовувати двигун для апгрейду або заміни зношеного силового агрегату. Простота установки часто робить заміну двигуна на новий більш вигідною, ніж проведення складного капітального ремонту.

- Виготовлений на сучасному виробництві з використання високоякісних матеріалів двигун відрізняється безпрецедентною надійністю та довговічністю. Він здатний витримувати інтенсивні експлуатаційні навантаження і працювати стабільно в різних умовах. Цей двигун - ідеальне рішення для тих, хто цінує потужність, надійність та економічність у своїх мопедах.

ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВИГУНА

Встановлюється на мопеди
Кількість передач 4
Коробка передач ножне перемикання
Максимальна потужність, кВт 6.3
Максимальний крутний момент 8.8 Нм
Система подачі палива карбюратор
Ступінь стиснення 9.0:1
Тип змазки розбризкування під тиском
Щеплення механічне, дискове
Об'єм циліндра 120,18 см³
Система запалювання CDI
Витрати пального 367 г/кВт*год
Діаметр циліндра*хід поршня 53/52
Система охолодження повітряне
Тип двигуна 4-х тактний
Тип запуску електростартер/кікстартер
Частота обертання колінвалу 7500

ЗАГАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Тип палива бензин
Виробник ТАТА
Маса 18,7 кг
Габарити 46х34х31,5 см
Увага: HTML не підтримується!

До уваги покупця! На сайті можуть бути неточності в описі, фото, комплектації чи технічних характеристиках. Усі деталі уточнюйте у менеджера!

Отримай консультацію і замов по телефону!
0 (800) 442-015


Спасибо! Ваше сообщение успешно отправлено! Мы свяжемся с Вами в ближайшее время.