БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН 1P65F ТТ З ВЕРТИКАЛЬНИМ ВАЛОМ
Бензиновий Двигун 1P65F ТТ із вертикальним валом – силова установка, що є джерелом енергії для техніки, на яку вона встановлюється. Цей прилад відрізняється своєю універсальністю. Зазвичай його використовують із обробки садів, невеликих полів, присадибних ділянок.
Ця конструкція з вертикальним розташуванням валу зустрічається на ринку не дуже часто. Тут подібна особливість вдало поєднується з іншими технічними характеристиками, роблячи інструмент зручним помічником у сільськогосподарських роботах.
ОБЛАСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ БЕНЗИНОВОГО ДВИГУНА 1P65F ТТ:
Цей агрегат може бути встановлений на такі пристрої як мотоблоки, газонокосарки, мотопомпи, мотокультиватори, мотобури і т.п. Це прилади, у яких двигун з'єднується із редуктором за допомогою вертикального валу.
Бензиновий Двигун P65F знаходить застосування у фермерській справі, домашньому господарстві, будівельних роботах.
ПРИНЦИП РОБОТИ БЕНЗИНОВОГО ДВИГУНА 1P65F ТТ:
Те, що ця модель – одноциліндрова, чотиритактна говорить про її поширеність. У таких апаратів високий ККД, вони видають небагато шуму, вібрують мінімально.
Даний апарат оснащений ручним стартером, його експлуатація не складає особливих труднощів і не вимагає докладання значних зусиль. Прилад легко заводиться будь-якої пори року і працює без нарікань навіть в умовах морозу, а також високої запиленості навколишнього середовища.
Прилад не перегрівається під час роботи, хоч під час експлуатації утворюються високі температури. Система охолодження повітряного типу чудово справляється зі своїм завданням, дозволяючи цьому двигуну функціонувати у штатному режимі.
Максимальна потужність двигуна складає 5.5 к.с. - не найбільший показник серед приладів такого класу. Однак цього цілком достатньо для роботи у полі. Цей прилад здатний протягом кількох годин працювати без зупинки.
ПЕРЕВАГИ БЕНЗИНОВОГО ДВИГУНА 1P65F ТТ:
- якісне складання, що забезпечує цьому агрегату надійність та довгий ресурс експлуатації;
- прилад простий у використанні, а також у ремонті та техобслуговуванні;
- він більш екологічний, його вихлопи містять менше шкідливих речовин, ніж у дизельних та бензинових двотактних двигунів;
- цей пристрій економно витрачає паливо навіть за експлуатації на високих оборотах.