БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН VITALS GE 6.0-20K (168F)
Двигун внутрішнього згоряння Vitals GE 6.0-20k - універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний двигун загального призначення з повітряним охолодженням.
ОБЛАСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ БЕНЗИНОВОГО ДВИГУНА VITALS GE 6.0-20K (168F):
Двигун внутрішнього згоряння Vitals GE 6.0-20k потужністю 6,0 л. с. і робочим об'ємом 196 см3, може використовуватися у складі міні-електростанцій, у сільськогосподарській техніці: мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах, у будівельному обладнанні: віброплитах, ударних трамбовках, бетономішалках, компресах.
Кріплення двигуна – універсальне.
Високий рівень якості комплектуючих, професійне складання та дворівнева фільтрація повітря, що забезпечується поролоновим фільтром та масляною ванною, гарантують тривалий термін експлуатації двигуна.
Фіксація шківа на вихідній частині валу двигуна Vitals GE 6.0-20k для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шпонки.
Для запуску двигуна використовується ручний стартер.
Щоб уникнути пошкодження двигуна, за відсутності масла в картері або недостатній його кількості передбачена аварійна система. Таким чином, при низькому рівні масла в картері система захисту зупинить його роботу, запобігаючи поломці.
Для полегшення доступу з різних сторін картера двигуна передбачено дві горловини для заливання олії з пробками-щупами.
Завдяки компактним габаритним розмірам і невеликій вазі двигун Vitals GE 6.0-20k можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, у тому числі водного транспорту: човнів, катерів і невеликих яхт.
ОСОБЛИВОСТІ ДВИГУНА БЕНЗИНОВОГО VITALS GE 6.0-20K (168F):
- Повітряний фільтр з масляною ванною;
- металевий розподільний вал;
- Датчик низького рівня масла в картері;
- високі питома потужність та ККД;
- низькі рівні вібрації та шуму;
- Стабільні обороти у всьому діапазоні навантажень;
- Повітряне охолодження примусового типу;
- простота експлуатації та обслуговування;
- дві горловини для заливання олії у картер.