БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН GRUNWELT GW210-S_CL (З ЗНИЖУЮЧИМ РЕДУКТОРОМ, 1800 ОБОРОТІВ У ХВИЛИНУ, З ЦЕНТРОБІЖНИМ ЗЧІПЛЕННЯМ.. ВАЛ - ПІД ШПОНКУ (20 ММ))
Діаметр вихідного валу (з двигуна) - 20 мм
Діаметр вихідного валу (з редуктора) - 20 мм
Двигун Grunwelt GW210-S (CL) – силова установка, що працює на бензині з октановим числом не нижче 92. Доречно встановлюється на техніку обробки деревини, мотопомпах і для генераторів електроенергії.
Вихідний вал із системою кріплення "шпонка" допомагає використовувати цей мотор всебічно. Виготовляється за технічною документацією виробника «Хонда».
Двигун Grunwelt GW210-S (CL) вважається менш дорогим, сертифікованим аналогом японського двигуна. Ці нюанси виробництва вигідно вирізняють цього виробника серед інших.
Двигун Grunwelt GW210-S (CL) порадує стабільною роботою в холодну пору року. Використання бензину як енергоносій допомагає запускати силову установку в будь-який мороз.
Це цінується людьми, які у північних широтах країни.
З питаннями щодо вибору, більш детальною технічною інформацією телефонуйте за номерами телефонів, які вказані на сайті. Або спілкуєтеся з нашими менеджерами в онлайн листуванні.
ОСОБЛИВОСТІ БЕНЗИНОВОГО ДВИГУНА З ЗНИЖУЮЧИМ РЕДУКТОРОМ GRUNWELT GW210-S (CL):
- Має автоматичний регулятор обертів, залежно від зміни навантаження.
- відповідає стандарту Євро 5. Що дає не тільки екологічність, а й надійність, економічність, витривалість.
- відцентрове зчеплення.
- Плюси двигуна з відцентровим зчепленням
- Легкий старт двигуна. Функціонувати починає в першу чергу двигун, а потім вступають у роботу всі механізми, але тільки після рішення оператора, який вирішує, коли техніка прогрілася і готова до виконання поставлених завдань.
- Виключається хід шківа, на неодружених оборотах агрегату. Колінвал обертається, але під натягом ременів залишається нерухома вся робоча-система. Додавши газ, приводиться у дію весь механізм.
ХАРАКТЕРИСТИКИ БЕНЗИНОВОГО ДВИГУНА З ЗНИЖУЮЧИМ РЕДУКТОРОМ GRUNWELT GW210-S (CL):
- модель - GW210-S (CL);
- Тип двигуна - Одноциліндровий, з 4-тактним з верхнім розташуванням клапанів (ОНV);
- Вал 20 мм, шпонка;
- система запалення - транзисторне магнето;
- Об'єм двигуна – 210 см³;
- питома витрата палива – 385 г/кВт год;
- Діаметр циліндра/хід поршня – 70х54 мм;
- максимальна потужність - 7 (5,1) л.с. (кВт);
- Номінальна потужність – 5,4 (4) л.с. (кВт);
- швидкість обертання колінчастого валу - 1800 об/хв;
- Напрямок обертання валу – проти годинникової стрілки;
- ємність паливного бака – 4.9 л;
- ємність масла в картері - 0,6 л;
- Олія - SAE 10W40;
- Пуск – ручний;
- вага – 16 кг;
- Габаритні розміри – 430х380х390 мм.