Двигун Кентавр ДД190В - дизельний агрегат з потужністю в 10 л.с та об'ємом камери згоряння циліндра в 573 см3.
Мотори таких потужностей встановлюються на мотоблоки та міні-трактори важкого класу.
Ці монстри працюють там, де потрібна локомотивна тяга, еластичність моменту, що крутить, і при цьому економічність витрати палива і масла.
Дизельний двигун з водяним охолодженням Кентавр ДД190В має порівняно компактні розміри, тому його зручно встановлювати та переміщати.
Технології виготовлення сучасних моторів, що працюють на дизельному паливі, досягли результатів, які показують витривалість та надійність у будь-яких умовах.
ОСОБЛИВОСТІ ТА МОЖЛИВОСТІ ДВИГУНА КЕНТАВР ДД190В:
- застосування водяного охолодження. Мета такої технології усунути місця з локальним перегрівом моторного блоку. Каналами, якими знизаний корпус блоку, проходить охолоджувальна рідина, забираючи надлишки тепла. Ефективність такого способу доводить багаторічна історія використання та позитивні відгуки.
- Ручний стартер. Запустити такий двигун вручну складно. Але використання ручного стартера з інерційним декомпресором допомагає зробити це без особливих зусиль. Стартер такого типу не піддається умовам пори року і однаково добре працює і взимку, і влітку.
- 4-х тактний двигун. Має низку переваг. Найменша вібрація у всьому діапазоні обертів. Викиди вуглекислоти в атмосферу значно скорочуються завдяки більш технологічному та повному спалюванню палива. Зменшується витрата палива та олії.
- Система OVH, що має на увазі верхнє розташування системи ГРМ. Усі клапани та вали знаходяться вгорі. Це полегшує ремонт. Також зменшується сила тертя та споживання олії.
Дизельний двигун Кентавр ДД190В має якісну фару, завдяки якій можна працювати в темряві.