Двигун Кентавр ДД190В-М - дизельний агрегат з потужністю в 10 л.с та об'ємом камери згоряння циліндра в 573 см3.
Мотори таких потужностей встановлюються на мотоблоки та міні-трактори важкого класу.
Ці монстри працюють там, де потрібна локомотивна тяга, еластичність моменту, що крутить, і при цьому економічність витрати палива і масла.
Дизельний двигун з водяним охолодженням Кентавр ДД190В-М має порівняно компактні розміри, тому його зручно встановлювати та переміщати.
Технології виготовлення сучасних моторів, що працюють на дизельному паливі, досягли результатів, які показують витривалість та надійність у будь-яких умовах.
ОСОБЛИВОСТІ ТА МОЖЛИВОСТІ ДВИГУНА КЕНТАВР ДД190В-М:
- застосування водяного охолодження. Мета такої технології усунути місця з локальним перегрівом моторного блоку. Каналами, якими знизаний корпус блоку, проходить охолоджувальна рідина, забираючи надлишки тепла. Ефективність такого способу доводить багаторічна історія використання та позитивні відгуки.
- Ручний стартер. Запустити такий двигун вручну складно. Але використання ручного стартера з інерційним декомпресором допомагає зробити це без особливих зусиль. Стартер такого типу не піддається умовам пори року і однаково добре працює і взимку, і влітку.
- 4-х тактний двигун. Має низку переваг. Найменша вібрація у всьому діапазоні обертів. Викиди вуглекислоти в атмосферу значно скорочуються завдяки більш технологічному та повному спалюванню палива. Зменшується витрата палива та олії.
- Система OVH, що має на увазі верхнє розташування системи ГРМ. Усі клапани та вали знаходяться вгорі. Це полегшує ремонт. Також зменшується сила тертя та споживання олії.
Дизельний двигун Кентавр ДД190В-М має якісну LED фару, завдяки якій можна працювати в темряві.