ОСОБЛИВОСТІ ДИЗЕЛЬНОГО МОТОБЛОКУ КЕНТАВР МБ1012ДЕ:
ДВИГУН
- Збільшений моторесурс – за рахунок застосування якісних матеріалів та використання сучасних технологій виготовлення деталей.
- 5-ступінчастий повітряний фільтр: напівпрозорий циклон, масляна ванна, два сітчасті та один паперовий фільтруючі елементи - значно подовжує термін служби поршневої групи.
- Металевий корпус паливного фільтра – міцний, не ламається та не тріскається.
- Датчик тиску масла «грибок» - дозволяє здійснювати візуальний контроль роботи системи мастила та уникнути поломки двигуна за відсутності тиску масла.
- Потужний електростартер (у моделей з електростартером) – дозволяє легко запустити двигун у будь-яку пору року, а також забезпечує зарядку акумуляторної батареї.
- Потужний генератор 150 Вт, вдвічі потужніший, ніж у мотоблоків інших марок - забезпечує яскраве світло фари та можливість експлуатації у темний час доби.
- Висока горловина паливного бака – зручно заправляти.
- Захист від опіку на глушнику – покращує безпеку експлуатації та обслуговування мотоблоку.
- Кришка радіатора з клапаном - дозволяє попередньо скинути тиск у радіаторі та уникнути опіку гарячою парою.
ТРАНСМІСІЯ
- Три ремені передачі (у аналогів - по два ремені) - виключена пробуксовка, зниження навантаження на ремені значно подовжує термін служби ременной передачі.
- Додатковий струмок для підключення передньої навішування (шків на 4 струмки) - можливість швидкого підключення активної передньої навішування або використання мотоблока як привод для стаціонарного обладнання.
- Довга вісь, розширена регульована колія 845 мм - збільшує стійкість мотоблоку при роботі на схилах та при транспортних роботах, дозволяє виставляти колію під різні сільськогосподарські культури.
- Перемикання передач на 6 положень важеля (не треба вдавлювати) - легке та зручне перемикання передач.
- Дводискове зчеплення – виключає пробуксування, має збільшений термін служби.
РАМА
- Рама посилена з ребрами жорсткості, важчою на 2 кг – має підвищену міцність, знижує вібрацію, забезпечує стабільність роботи ремінної передачі.
- Картер та кришки з чавунного лиття – значно міцніше та важче, ніж алюмінієві.
- Кріплення керма на 3 болти - надійніше та міцніше, ніж на два болти, як у аналогічних мотоблоків інших марок.
- Кріплення двигуна на 5 болтів - значно надійніше, ніж кріплення на 2 шпильки, відчутно знижує вібрацію та полегшує регулювання положення двигуна на рамі.
- Висока знімна кришка відсіку для ЗІП - значно збільшує корисний об'єм відсіку, що зручно відкривається.
- Передня підніжка жорстка, з лозини 16 мм - забезпечує стійкість мотоблока при зупинці, не деформується і не занурюється глибоко в м'який ґрунт.
- Посилений причіпний пристрій - дозволяє встановлювати ширший спектр навісного та причіпного обладнання, що має довгий термін служби.
- Сталеві втулки на причіпному пристрої - значно знижують зношування та збільшують термін служби причіпного пристрою.
ЕРГОНОМІКА
- Якісне рівне забарвлення - надійний захист від корозії та привабливий зовнішній вигляд.
- Надійні зварні шви – забезпечують міцність та цілісність усієї конструкції.
- Вольтамперметр (у моделей з електростартером) – дозволяє оперативно контролювати зарядку акумулятора та роботу електрообладнання.
- Пружини на важелях керма - виключають вібрацію та розбовтування з'єднань при роботі.
- Цілісний (не зварений) важіль зчеплення - не ламається і не деформується при активному використанні, як зварний важіль.