LONCIN LC165F-3Н ДВИГУН БЕНЗИНОВИЙ (3,6 Л.С., ШПОНКА, 15 ММ, ЄВРО 5)
Оптимізована конструкція глушника та повітряного фільтра в бензиновому двигуні для віброноги Loncin LLC165F-3Н забезпечує нормальне використання машини в несприятливих умовах з пилом.
Унікальна конструкція вібростійкості забезпечує триваліший термін служби. Конструкція підвісного клапана (OHV) робить двигун з нижчою робочою температурою та забезпечує високу потужність, надійність та довговічність. Тим часом це заощаджує більше палива.
Гільза з чавунного циліндра ефективно покращує змащувальні властивості та забезпечує більшу зносостійкість, а також продовжує термін служби. Це призведе до відключення сигналізації, коли рівень масла буде низьким, запобігаючи роботі двигуна при низькому рівні масла та забезпечуючи більший захист двигуна. Він оснащений металевими кулачками та кованим колінчастим валом.
Робоча температура двигуна низька. Він має сильну потужність, ефективні характеристики всмоктування і вихлопу, а структура OHV значно підвищує ефективність згоряння.
Використовується електростартер, який має належний опір і забезпечує легкий запуск для жінок.
Пристрій для запалювання транзистора: це стандартне обладнання для пристрою запалювання з використанням транзисторного магніту і має стабільні характеристики запалення з низьким вигорянням, низьким витратами палива та гарною економічністю.
Професійна збалансована конструкція з низьким центром ваги дозволяє двигуну плавно працювати.
Гільза циліндра з чавуну, металеві кулачки та кувальний колінчастий вал ефективно покращують змащувальні властивості, підвищують зносостійкість двигуна та продовжують його термін служби.
З урахуванням особливих умов експлуатації трамбувальних машин покращено корпус, кришка резервуара, колінчастий вал, шатун, карбюратор, стартер і навіть болт і гайка, які мають чудові характеристики потужності, а також термін служби, ніж термін служби такий же.
Верхній клапан може зменшити накопичення вуглецю, провести вибіркове обстеження на головці блоку циліндрів, технічне обслуговування повітряного фільтра з фільтруючим елементом з пінопласту, просте обладнання та висока стійкість до пилу стануть набагато простішими.
Легка вага та покращеної конструкції глушника, стартера, повітряного фільтру та паливного бака, що зручніше для користувачів, які несуть трамбувальне обладнання.
Вал двигуна має вихід під шпонку.