ТАТА 170FE ДВИГУН БЕНЗИНОВИЙ (7 К.С., ШЛИЦИ, 25 ММ, ЕЛ.СТАРТЕР)
Двигун 170FE - бензин (під шліци діаметр 25 мм) (7 к.с.) з електростартером TATA розроблений для установки на мототехніку оснащену редуктором або КПП.
Основна сфера застосування – мотоблоки, мотто-культиватори, мотто-буксирувальники та снігоходи. Завдяки горизонтальному розташуванню вихідного валу двигун легко стикується з різними видами трансмісій.
Модель є чотиритактним бензиновим ДВС з повітряним охолодженням.
Паливна система на основі карбюратора відрізняться простотою та надійністю. Охолодження здійснюється за допомогою повітряних потоків, що набігають, створюваних вбудованим вентилятором.
Повітряний фільтр сухого типу легко чиститься, а заміна змінного картриджа не потребує спеціальних навичок та інструментів.
Двигун ТАТА 170FE оснащений комбінованою системою запуску:
- Електричний стартер (вимагає підключення додаткового акумулятора) і ручний стартер (енергонезалежна система дозволяє завести двигун за рахунок м'язової сили людини).
ПЕРЕВАГИ ДВИГУНА БЕНЗИНОВОГО ТАТА 170FE:
- Низька витрата палива на одиницю потужності.
- Простота в обслуговуванні та ремонті.
- надійна система охолодження.
- Зручний запуск завдяки електричному стартеру.
- Доступні витратні матеріали та запчастини.
- Універсальний спосіб кріплення.
Бензиновий двигун ТАТА 170FE оснащений системою захисту від зниження рівня масла в картері, що зменшує ризик зносу рухомих елементів під дією сили тертя.
Дві рівнозначні заливні горловини забезпечують зручний доступ для обслуговування силового агрегату, незалежно від компонування мототехнічного пристрою. Глушник забезпечує низький рівень шуму від роботи двигуна і забезпечений захисним екраном для запобігання випадковому дотику до нагрітих частин.
Пристрій постачається в комплекті з панеллю управління, на якій розташований замок запалювання та запобіжник, що захищає електричні ланцюги двигуна від неправильного підключення та короткого замикання у разі механічного пошкодження дротів.
Завдяки кріпленню бензобака та глушника безпосередньо на корпусі двигуна конструкція має компактний розмір, ергономічний вигляд, зручний для встановлення на раму техніки різної конфігурації.