0(800)442-015
Дзвони безкоштовно!
Працюємо без вихідних

ТАТА СG 150СС (162F) двигун бензиновий (для мотоциклів MINSK, повітряне охолодження)


Виробник: ТАТА
Модель: 1014
В наявності
Артикул: 2312

  • 13 572 грн.12 624 грн.


Короткі характеристики
Встановлюється на мотоцикли
Кількість передач 5
Коробка передач ножне перемикання
Максимальний крутний момент 10 Нм
Всі характеристики


ТАТА СG 150СС (162F) ДВИГУН БЕНЗИНОВИЙ (ДЛЯ МОТОЦИКЛІВ MINSK, ПОВІТРЯНЕ ОХЛ)

Двигун СG 150СС ТАТА на мотоцикл Minsk (з повітряним охолодженням, бензиновий) - мотоциклетний силовий агрегат з вертикальним розташуванням циліндра об'ємом 144.6 см3.

Газорозподільний механізм побудований за схемою OHV з нижнім розподільним валом.

ЗАСТОСУВАННЯ БЕНЗИНОВОГО ДВИГУНА ТАТА СG 150СС (162F):

Мотоциклетний двигун з повітряним охолодженням має ряд переваг перед двигунами з рідинним охолодженням. Він легший, простіший у конструкції, більш довговічний і вимагає менше обслуговування. Мотори з повітряним охолодженням також найкраще підходять для використання в умовах сухого клімату, де охолодження рідиною може бути менш ефективним. Вони також мають більш високі показники потужності, ніж мотори з рідинним охолодженням.

ПРИНЦИП ДІЇ БЕНЗИНОВОГО ДВИГУНА ТАТА СG 150СС (162F):

Дана модель ДВС працює за рахунок спалювання повітропаливної суміші в циліндрі під високим тиском. Внаслідок цього процесу утворюються відпрацьовані гази, що автоматично випускаються системою через спеціальний клапан.

Мотоциклетний двигун з повітряним охолодженням вимагає регулярного обслуговування, щоб підтримувати його в хорошому стані. Він повинен регулярно очищатися від пилу та бруду, щоб не забивати ребра охолодження. Також необхідно перевіряти та регулювати тиск повітря у покришках, щоб забезпечити правильне охолодження. При правильному догляді мотоциклетний двигун з повітряним охолодженням може служити довго і надійно.

ПЕРЕВАГИ БЕНЗИНОВОГО ДВИГУНА ТАТА СG 150СС (162F):

Мотор має повітряне охолодження за рахунок повітряних потоків, що набігають, що максимально спрощує конструкцію двигуна і його обслуговування. Для зручності запуску двигун має електричний стартер. Стабільна робота у всіх режимах забезпечується електронним запалюванням.

Цей двигун є класичним представником лінійки 150 см3 моторів і зарекомендував себе вкрай надійним та практичним силовим агрегатом.

ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВИГУНА

Встановлюється на мотоцикли
Кількість передач 5
Коробка передач ножне перемикання
Максимальний крутний момент 10 Нм
Особливості двигуна з нижнім розподільником і штовхачем
Система подачі палива карбюратор
Ступінь стиснення 9.2:1
Тип змазки розбризкування під тиском
Щеплення механічне, дискове
Об'єм циліндра 144.6 см³
Система запалювання CDI
Витрати пального 354 г/кВт*год
Діаметр циліндра*хід поршня 61/49.5
Кількість циліндрів 1
Система охолодження повітряне
Тип двигуна 4-х тактний
Тип запуску електростартер/кікстартер
Частота обертання колінвалу 8500

ЗАГАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Тип палива бензин
Виробник ТАТА
Маса 32 кг
Габарити 38,5х35,5х50,5 см
Комплектація кришка провідної зірочки, лапка перемикання швидкостей, ніжка кікстартера
Увага: HTML не підтримується!

До уваги покупця! На сайті можуть бути неточності в описі, фото, комплектації чи технічних характеристиках. Усі деталі уточнюйте у менеджера!

Отримай консультацію і замов по телефону!
0 (800) 442-015


Спасибо! Ваше сообщение успешно отправлено! Мы свяжемся с Вами в ближайшее время.